Як залучити рефералів
З часом, попрацювавши на сервісах ви зрозумієте, що для збільшення своїх прибутків вам потрібно буде залучати нових людей, так званих "рефералів", про поняття яких та способи їх залучення я постараюсь детально описати.
І так, хто такі реферали?
Реферал - це користувачі інтернету, які переходять і реєструються на проектах по реферального посиланням. Зазвичай реферальная посилання являє собою адресу сайту з припис до нього через слеш унікальним ідентифікатором користувача і має вигляд: http: // site / id, але не обов'язково. Деякі сайти можуть мати більш складні реферальні посилання. Оскільки інформація про джерелі переходу на сайт теж фіксується, то дізнатися з чиєї реферального посиланням зареєструвався користувач всього лише справа техніки. Таким нехитрим способом сайт дізнається про те, хто активно залучає в проект рефералів і кому виплачувати чесно зароблений бонус від системи.
Дуже часто з поняттям реферала зустрічаєтьсяпоняття реферер. Реферер - це зареєстрований користувач сайту, який активно залучає рефералів. Тобто, якщо говорити зовсім просто, то реферер приваблює рефералів, а реферал реєструється по реферального посиланням реферера. Найчастіше реферальную посилання на сайті можна знайти в особистому кабінеті в розділі «Про рефералах» або щось в цьому роді, виходячи з особистих міркувань адміністрації.
Щоб залучити рефералів, я пропоную вам такі способи:
1. Запропонувати зареєструватися друзям.
Швидше за все друзі і стануть вашими першими рефералами.
Плюси: спосіб дуже хороший тому, що друзів легко умовити зареєструватися.
Мінуси: друзі не завжди зацікавлені в роботі на сайті і швидше за все не будуть активними рефералами. Таким способом багато людей не залучити.
2. Розмістити інформацію в соціальних мережах.
Мається на увазі додавання інформації про сайт для заробітку на вашу стіну, в новини або створення групи.
Плюси: це просто, можна знайти масу зацікавлених людей.
Мінуси: потрібно мати багато друзів, потрібно змусити користувача додасться в вашу групу, вашу сторінку можуть заблокувати за спам.
3. Купити рефералів.
На проекті є біржа рефералів де можна їх придбати.
Плюси: ви відразу і без особливих зусиль отримуєте реферала.
Мінуси: для покупки потрібно мати гроші. Ви купуєте реферала на свій страх і ризик тому, що не відомо чи буде він працювати.
4. Розмістити вакансій на сайтах про роботу.
Плюси: люди зацікавлені в роботі, велика кількість людей переглядають вакансії, можна залучити багато рефералів.
Мінуси: на багатьох сайтах є заборона на розміщення оголошень про роботу в інтернеті, вашу вакансію можуть просто видалити.
5. Скористатися безкоштовними дошками оголошень в інтернеті.
В інтернеті дуже багато безкоштовних дощок на яких можна розмістити ваші оголошення.
Плюси: спосіб простий і легкий. При везінні є можливість отримати чимало рефералів.
Мінуси: велика конкуренція, швидше за все потенційний реферал просто не помітить ваше оголошення.
6. Створити власний сайт.
Мабуть найперспективніший але і найскладніший спосіб.
Плюси: якщо розкрутити сайт, його буде відвідувати велику кількість зацікавлених людей - ваших потенційних рефералів. Якщо на сайті грамотно викласти особливості реєстрації та роботи, у ваших рефералів не виникатиме запитань і вони будуть більш активними.
Мінуси: щоб створити сайт потрібно багато часу і зусиль. Складно змусити людей відвідувати саме ваш сайт, так як є велика конкуренція в інтернеті.
7. Скористатися форумами.
Викласти вашу реферальне посилання на форумі з описом сайту для заробітку, специфіки роботи, умов оплати і т.п.
Плюси: можна самому дізнатися масу корисної інформації, обмінятися посиланнями, знайти зацікавлених людей, є можливість дати великий обсяг реклами на нових форумах.
Мінуси: треба вміти красиво і переконливо писати, за порушення правил форуму вашу запис можуть видалити. Є велика конкуренція.
8. Скористатися чатами або ICQ.
Плюси: якщо людина буде відмовлятися, його можна запитати чому і навіть переконати. В онлайн режимі можна допомогти людині зареєструватися.
Мінуси: потрібно вміти переконувати людей.
9. Розмістити рекламу в інтернеті.
На сайті seosprint в розділі "запросити рефералів" є ваша реферальная посилання і банери. Все це можна розмістити на інших сайтах як рекламу.
Плюси: реклама приводить тільки зацікавлених людей, можна отримати багато рефералів.
Мінуси: реклама коштує грошей, і вона не гарантує результат, все залежить від її якості та місця, де ви її розмістили.
10. Використовувати a-mail розсилку.
В інтернеті є сайти з яких можна здійснювати розсилку листів (платну і безкоштовну).
Плюси: Легкий спосіб розповісти про проект великій кількості людей.
Мінуси: Більшість листів буде відзначено як спам, чи не буде прочитано.
11. Скористатися своїми руками і ногами.
Розклеїти відривні оголошення у вашому населеному пункті
на стовпах, парканах, в під'їздах. Класти роздруковані оголошення під двірники автомобілів, підкидати в поштові ящики, залишати оголошення в під'їздах будинків і гуртожитків та т.п.
Плюси: можна набрати багато рефералів у вашому населеному пункті.
Мінуси: потрібно багато працювати, можна випробувати на собі невдоволення власників зборів, автомобілів і поштових скриньок, мешканців будинків.